Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mysak_25

29. 9. 2008 17:21
Kosovo is Serbia

Kosovo is Serbia!

0 0
možnosti

hraběnka

29. 9. 2008 10:39
To je jen skořápka

Nevidíte, kolik lidí je pronásledováno, psychický a ekonomický teror, bezpráví trvající od r. 48. Valku nepočitaje.

Česko je jen pro sympatizanty komunistů. Měli se dobře za totality, mají se dobře i dnes. Nevěřte tomu, co vidíte, chcete-li, pohovořime spolu. E.R.

Samozřejmě děkuji za článek, je sympatické, že je na naší zemi ještě

co obdivovat.

0 0
možnosti

ctenar1970

26. 9. 2008 21:45
Ta melodie pripomina melodii o pratelstvi s Irakskym lidem

ktera je zpivana soucasne s vybuchy bomba, raket.Hnus!

0 0
možnosti

tromi

26. 9. 2008 18:30
jde vám jen o peníze, vliv a ropu, stejně jeko Rusům

tak proč to pokrytectví o lidských právech, kterému už stejně nikdo nevěří

0 0
možnosti

CHYREN

26. 9. 2008 18:12
Pojďme spolu hovořit..

vojenská základna Bondsteel...v Kosovu. Proč?! Proč zrovna tam...[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3611x
Jsem velvyslancem USA v České republice. Narodil jsem se v americkém státe Ohio. Vystudoval jsem práva na Bostonské univerzitě a až do nedávna jsem pracoval v advokátní kanceláři Boerner Van Deu. V roce 1999 jsem se stal šéfem republikánské strany ve státě Wisconsin. Velvyslancem USA v České republice jsem od října 2006. S manželkou Alexandrií máme dva syny, Erica a Scotta.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky